Správný postup saunování

V dnešní době se klade velký důraz na zdravý životní styl. Jednou z možností, jak něco udělat pro své zdraví, je saunování. Ovšem aby saunování prospívalo našemu zdraví, je třeba dodržet několik zásad správného saunování. Tyto zásady se liší podle druhu sauny. Například saunování v infrasauně se značně liší od saunování ve finské sauně. Asi nejzásadnější odlišností je infračervené záření použité u infrasaun. Díky infračervenému záření docílíte přímého prohřátí tkání, a to až do hloubky 4 cm. Infrasauna se doporučuje hlavně pro citlivé jedince, lidi se slabším srdcem, dětem a nebo lidem, kterým jiné sauny nevyhovují. V případě, že chcete využít nejlépe potenciál infrasaun doporučuje se poloha v sedě. Je to hlavně z důvodu umístění topidel. Infrasauna topí v rozmezí 18 - 60 °C. Další výhodu je, že si saunování můžete užívat i v oblečení po dobu 30 - 45 minut. Po tomto intervalu se buď opláchněte vlažnou vodou, nebo můžete relaxovat na lehátku. Rozhodně se nedoporučuje prudké ochlazení jako například u finské sauny.

Volejte, kontakt, telefon
Prislusenstvi
zahradní houpačky
AKČNÍ NABÍDKA
Venkovní sauna Relaxo 08

Venkovní sauna Relaxo 08

Venkovní sauna pro 4-5 osob



Cena: 135 990,- Kč
Masážní kůň dřevěný

Masážní kůň dřevěný

Masážní pomůcka s pohyblivými konci



Cena: 220,- Kč